Tánc a Dog Plusz Egyesület javára

21557496_1714026508615790_5907152137559943158_n.jpg

Nagy meglepetésemre a Dog Plusz Egyesület javára rendezett táncbemutatóra kaptam meghívást. Nagyon elfoglalt időszakban voltam, mégis nagy örömmel töltött el, hiszen aki ismer, tudja, hogy mennyire szeretem az állatokat, ráadásul fellépni mindig öröm.

Az izgalmakat fokozta, hogy aznap tanfolyamon voltam a város másik részén, ahonnan nem volt egyszerű átérni a helyszínre.

A műsor egésze hastáncból (orientális táncból) állt, én voltam az egyetlen, aki indiai Bollywood stílust mutatott be.

Egy négylábú is jelen volt a teremben, aki rövid idő alatt a táncosok és a közönség kedvencévé vált.

img_20170909_201052_1.jpg

Nagy örömömre a barátnőim is eljöttek. Egyikük az édesanyjával, másik a kislányával érkezett.

harman.jpg

Köszönjük a nagyszerű szervezést Takács Tündének és Kositzky Editnek!

„A kutyák beszélnek, de csak azok számára, akik képesek meghallani őket.” /Orhan Pamuk/

Kállai Lili

facebook.com/tanctanarod